MIN HJÄRNA EXPLODERAR SNART


Ååååh jag är så pysselsugen..hela min kreativa personlighet exploderar snart. Jag skulle vilja låsa in mig här i lägenheten utan barn, vänner eller något under flera dagar och bara få pyssla och vara kreativ. Jag hinner verkligen inte med mig själv och mina behov just nu och det känns helt ärligt som min hjärna är en tickande bomb. Ofta när jag blir sån här har det här med att vara kreativ alltid funkat. Jag har alltid varit tjejen som sätter igång och målar, möblerar, byter plats på saker, köper nytt osv. Men jag får helt enkelt inte den tiden. Och även om Nova somnar runt 7 på kvällen så är jag själv så trött att jag inte orkar lyfta ett finger. Orkar inte ens titta på tv, sitter typ och stirrar ett tag och sedan lägger jag mig på sängen. Det är inte Nova som tar min energi, utan det är bara behovet av att få göra sånt jag älskar. När jag inte får den tiden blir hela jag orolig. 

Nä just nu är det inte kul att vara mig. Jag går runt med den där pirriga känslan i hela kroppen dag ut och dag in. Och det är inte den där "typiska" pirrkänslan när man är kär eller liknandede, utan det är mer en obehaglig pirrig känsla när man känner att man har lust att sätta sig ner och gråta lixom *suck*

Typiskt Angie problem :)