MY LINEUP FOR SUMMERBURST 2016


Jag gjorde min egna lineup inför summerburst 2016 ♥ Ni som följt min blogg länge VET hur mycket jag älskar den här festivalen... ÄLSKAR!!! Och till 2016 vill jag verkligen se David Guetta igen samt R3hab (som också spelade igår på November lights). Eftersom jag inte var på November lights så vill jag verkligen se en artist som honom på summerburst 2016, han vet hur man får igång publiken. David Guetta som är min STORA favorit borde få stå på stora scenen varje år och underhålla alla gäster.

Tycker det var lite kul att man kunde skapa sin egna lineup och publicera. Lite som en önskelista till julafton. Ni kan skapa er egna idag också, gå bara in på my.summerburst.se och skriv in de artisterna ni helst vill se.
 

Försökte hitta inbäddningskoden till Summerburst aftermovie, men det gick inge vidare. Gå in på Summerburst.se och se hela filmen, värt varje minut för oss som älskar denna festival och aldrig kan få nog.

#1 - - Anonym:

bästa ♥