BÄSTA GRANNEN

Jag har verkligen bästa grannen! Sten en man som bor dörr i dörr med oss kom över med två påsar nybakta bullar idag, gissa vem som inte kommer orka med middagen ikväll? Det var dom godaste bullarna jag ätit om man bortser från mammas ( mammas är alltid bäst). Men helt ärligt så blev jag lite överraskad att Sten kunde vara en sån jääääääkla mästare på bullbak. Nu vet jag vem jag ska anställa till Novas barnkalas i Mars :D

Jag var ingen duktig bloggare igår, var så trött och sedan hade jag möte här hemma som drog ut rätt mycket på tiden. Nova var en riktigt kinkgris under eftermiddagen också, så jag var tvungen att ge henne 100% uppmärksamhet ända fram till läggningen. Ska försöka uppdatera lite ikväll.

I morgon är det Madonna konsert på Tele2 arena. Det var nog förs idag som jag insåg att jag skulle se Madonna liv, hur grymt är inte det? Ska bli så sjukt kul. Så i morgon kanske uppdateringen blir lite sisådär, men jag kommer garanterat lägga upp lite bilder på Instagram, så kika in där. Kram
 
#1 - - madonna:

fan va kul med madonna😃
jag ska dit också imorn, fan va kul att du ska dit.
vi kanske ses där i såfall skulle de vara skitkul att träffa dig Jellica😃😀 woop woop

#2 - - jessica:

älskar din blogg, så jävla grym e du jellica

Svar: TAck Jessica va snäll du är :D
Jellica

#3 - - a n n i k a:

Mums! Vilken snäll granne du har :)