BLOGGEVENT OCH HUVUDVÄRK...

Aj aj aj mitt huvud! Somnade om i morse och vaknade nyss. Jag har så ont i huvudet att min syn känns suddig, har ni varit med om det förut? Får blinka hela tiden för att återfå synen - Då har man huvudvärk. Egentligen borde jag ligga i sängen och vila huvudet, men jag kände mig för sugen på att blogga och kolla in alla sociala medider på nätet (beroende).
 
Jag saknar att gå på lite roliga bloggevent. Briska lär väl aldrig mer höra av sig med tanke på mitt inlägg jag skrev här i sommras. Jag var ju galet sur på att dom "hintat" med ett event som jag skulle få haka med på och sedan får jag läsa på nätet att dom gjort sin lilla utflykt. Blev rätt besviken (även om jag vet att man inte ska bli det i bloggvärlden). Men jag är en sån person, jag har lätt att visa känslor. Jag är för godtrogen i många lägen och kombinationen godtrogen / känslig är fan inte awsome någonstans -
Bäddat för känslostormar!