DAGENS LEKSTUGA

Okej ni anar inte hur kul jag haft det under dagen i min makeup och fotohörna.Jag gjorde två sminkningar idag (stackars min hud). Det svider apa i ansiktet när man ska gugga bort all makeup. Hur som helst.. gjorde två sminkningar idag, en lite mer färgglad och kul och självklart en blodig. Måste erkänna att dom blodiga är mycket roligare att leka med i datorn efteråt. 
 
Men vi börjar med min Cartoon makeup. Jag blev helt kär i den här roliga makeupen. Den tog inte så lång tid som jag trodde och var rätt lätt att göra. Svarta streck och en massa prickar - Done!
 
 
Efter att jag lekt loss med den cartoon inspirerade makeupen så satsade jag på lite bloody igen. Blev lite ljusare i ansiktet och lite mer gråa toner som gör att jag ser sliten ut. Alltså ni anar inte hur lätt det är att få till den här looken. Lite klet och klad med blod och ögonskugga i blå, lila, röd, svart och gul - Done !

Vilken är eran favorit?
Tycker ni det är rolig med lite makeup inlägg, ska jag fortsätta?
 
#1 - - carro:

men gud va duktig du är på smink. JAAA mer smink bilder på bloggen TACK.

Svar: Okej tack så mycket för din respons ♥
Jellica

#2 - - Marielle:

Älskar cartoon sminkningen ♥

#3 - - Anonym:

Shit har du sminkat det där? sjukt duktig.

Svar: Japp det har jag. Tack så mycket
Jellica

#4 - - Skogsraah ☾:

Så grymt!

Svar: Tack så jättemycket ♥
Jellica

#5 - - Anonym:

jäklar va duktig du är. Gillar alla dina blodiga sminkningar

#6 - - Mamma:

Vill se mera mera mera

Svar: TACK mamma då ska jag göra lite roliga saker när jag får tid över ♥
Jellica