DAVID GUETTA TILLBAKA TILL SUMMERBURST 2016

Okej jag tror gud hörde mina böner igår.. jag publicerade ju inlägget om min lineup för summerburst 2016. David Guetta är ju min stora favorit som ni alla borde veta vid det här laget, och idag berättar summerburst att han är en av de artister som spelar nästa sommar. HOLY FU*KING MAKARONY ♥ Ni skulle sett min reaktion när jag klev upp ur sängen i morse och öppnade upp instagram. Jag satt i köket med mamma toffs på huvudet helt nyvaken och ba: JA JA JA JA.. MEN JAAAA!

Och inte nog med att DG kommer dit, Axwell>ingrosso spelar nästa år igen.. Hur grymma var dom inte i sommras? När dom spelade sun is shining.. magiskt ögonblick ute på Gärdet. 
 

Och med biljettsläpp den 11 samt artistsläpp betyder det att mitt bloggande kommer komma igång. Om det är något jag älskar att skriva om så är det festivaler och event. Jag har nog varit en av de bloggarna som skrivit mest om Summerburst och taggat månader innan festivalen öppnar portarna, och jag fortsätter med samma sak i år såklart ♥