ELEVEN 11 ÅR

 
Eleven.se fyller hela 11 år i morgon den 11 november. För er som inte hört talas om eleven så är det en hemsida på nätet där du kan shoppa allt från smink / hudvård / hårvård och mycket mer. Här ovan har jag gjort ett litet kollage med produkter som jag gärna vill tipsa mina läsare om. 
 


 
Anastasia contour kit - Ingen har väl kunnat missa denna mirakel palett? Jag köpte den på modemässan inne i sthlm av självaste företaget som stod på plats och sålde sina produkter. Tror jag då fick betala ca 500 kronor för paletten, men i självaste fallet kostar den lite över det priset 574 kronor. Kan inte leva utan den.
 
Dermalogica ultracalming cleanser - Världens bästa rengörning. Bara namnet Dermalogica säger allt, jag behöver nog inte skriva flera rader om detta mirakel märke. Detta är en rengörning som ALLTID står i badrums hyllan. Helt klart värt varje krona -
350 ml 390 kronor
.
 
Maria Nila true soft argan oil - Bästa håroljan jag någonsin testa. Jag har nog skrivit om denna olja förut. Den doftar himelsk och är också en sådan produkt jag inte kan leva utan - 222 kronor.
 
Kika in hos Eleven och shoppa loss du också. 
Super bra priser och tonvis med produkter ♥