FREDAG MORGON

Godmorgon ♥
Sitter här i köket med en kopp kaffe och njuter av lite skön musik. S och Nova är ute och jag är ensam. Vet inte hur längesen jag var ensam en morgon? Känns overkligt och hur skönt som helst. Man måste faktiskt få unna sig lite egentid emellanåt när man har Nova. Man är konstant uppslukad av bebislivet och glömmer ibland bort sig själv och vad man behöver för att återhämta sin egna energi. En morgon på någon timme med gott kaffe och lite bloggande kan vara allt som behövs för att tanka ny energi.

Fredag idag och jag har inga direkta planer. Kanske gå ut och storhandla hem lite mat senare under dagen. Känns som det var rätt längesen som jag var ute och skruttade runt i butiker. Helgen blir nog som vilken dag som helst. Däremot längtar jag rätt mycket till den 26/11 när jag och Gizzy ska på ett event ihop inne i sthlm. Ska bli riktigt mysigt med en tjejkväll ihop. Nu ska jag ringa några samtal och få lite ordning inför dagen här hemma. Glider in senare, kram.
 
#1 - - Oslofru:

Trevlig helg fina du! :D

Svar: Men tack det samma finis ♥
Jellica