HARMONISK SÖNDAG

 
Godmorgon babes and boys. Sov som en prinsessa när jag väl la mig på kudden inatt. Älskar söndagar, så underbara eftersom man inte behöver tänka på något, man kan bara softa hur mycket man vill - Vilket jag tänker göra!
 
Sitter i köket just nu med en stor god kopp kaffe och lyssnar på years and years (bästa gruppen ever). Kan verkligen inte få nog av deras musik. Någon av er som tycker om dom? Den här låten Eyes shut ger mig rysningr varje gång jag hör den, och det är säkert en miljon gånger som jag lyssnat på den nu senaste 3 månaderna. Tror jag publicerade den här videon för ett tag sedan fast på gamla bloggen Foxwoman

Hoppas alla mina läsare får en lika harmonisk morgon som jag har

#1 - - carro:

älskar din hårfärg

Svar: Tack så mycket :D den är blondare än den ser ut att vara på bilden.
Jellica