HELLO BLOGGHELVETE

 
Björn Borgs underwear, wanties.

Godmorgon bloggen. Har inte haft någon tid för bloggandet dom senaste dagarna tyvärr. Nova är i den där åldern när hon bestämt sig för att sitta fast på mig som ett frimärke haha. Och självklart lägger jag all min vakna tid på henne och inget annat (finns inget som är viktigare). Så ibland kan det bli så att bloggen blir lite lidandes, men av helt naturliga skäl.
 
Om 2½ timme ska jag iväg till Utbildningsnämnden. Ja jag har bestämt mig för att ge mitt parti en ärlig chans. Jag tror att jag vacklat lite när det kommer till politiken eftersom jag inte kunnat grotta mig in så mycket i saker och ting som jag önskat. Jag har inte kunnat medverka på alla möten eftersom jag har Nova, och det blir lätt att man känner sig lite lost och utanför på så sätt. Men det kommer nog känns bättre när hon blir lite äldre och det blir lättare att ta hjälp av barnvakt om det är något vikigt möte man ska gå på. Just nu finns det ingen chans att jag kan lämna henne runt läggning på kvällarna eftersom det bara är jag som duger. 
 
Well well är inte mer än mänsklig antar jag..
Nu: ska jag se till att ta en dusch och fräsha till mig lite innan jag går iväg.