I MORGON SLÅR NOVEMBER LIGHTS UPP PORTARNA PÅ TELE2 ARENA

Godmorgon, vaknade för ett bra tag sedan. Har redan hunnit städa här hemma och umgås nu med Nova här i vardagsrummet. Vi ligger på en filt och tittar på barnkanalen (perfekt morgon). 
 
I morgon är det dags för November Lights på tele2 arena, någon som ska dit? Jag har inte kunnat köpa biljetter till Novembers stora festival pga. att jag hade en kvarskatt att betala in på 14.000 kronor den här månaden *suck*. Känns lite trist faktiskt eftersom jag ordagrant ÄLSKAR såna här tillställningar. Men alla ni andra som ska dit får helt enkelt ha kul för mig med. Sista festivalen jag var på var Summerburst i sthlm. Briska bjöd dit mig och vi hade en härlig dag på Riddarholmen först med goda sommriga drinkar och trevligt sällskap. Bäst var att träffa personerna från Starclub (gillar dom starkt). Får fortsätta leva lite på den känsla under morgondagen ♥


Här nedan kan ni se lite bilder från Summerburst förmingel med kända bloggare och sköna sponsorer.
#1 - - Julia Anderson:

Vilka härliga bilder

Svar: Tack så mycket
Jellica

#2 - - Memmy:

fin blogg du har. Kram

#3 - - Articcat:

Va mysigt det ser ut på bilderna :D

Svar: Tack :D
Jellica