JAG SAKNAR FÖRSTÅELSE

Jag kikar in på massa bloggar nu under dagen för att inspireras till att uppdatera "som vanligt". Personligen har jag så svårt att blogga på om ytliga saker med tanke på allt som händer runtom i världen. Jag har svårt att sätta mig här vid bloggen utan att uttrycka mina känslor kring allt, jag har svårt att gå vidare och låtsas som allt är bra - för inget är bra just nu. Jag har svårt att förstå hur alla mina bloggvänner finner inspiration att skriva om ytligheter, hur dom kan hålla sig från att nämna allt som händer. Överallt på socialamedier och i tidningarna möter vi nyheter som rör alla terrordåd (mer nu än någonsin förr). Det blir lixom oundvikligt för mig att inte nämna allt såfort jag öppnar upp bloggen. Samtidigt känns det som dessa uppdateringar kan vara dom viktigaste jag någonsin publicerat. Känns som det är viktigare nu än någonsin innan att visa vad man står upp för.
 
Alla är vi olika.. bara det att jag saknar förståelse för hur folk kan publicera en massa ytligt skit när typ hela världen står i krig mot våran värsta mardröm. Men det är jag det! Alla har rätten att göra som dom vill.

Läs mina tankar kring allt i detta inlägg
 
#1 - - carro:

För att du har ett stort hjärta plats för många ♥

#2 - - Anonym:

Jag publicerar ytligt skit för att ge folk möjlighet att läsa om nå annat.. Känns som att alla skriver om just detta just nu - med all rätt! Missförstå mig inte nu.. Jag tkr de är viktigt att även skriva om detta! Och de är stora och viktiga händelser.. Alla tänker vi olika! ☺️