KÖP DIN SUMMERBURST BILJETT 11 NOVEMBER KL 09.00

När jag ändå varit lite inne på festival snack den här dagen, så tänkte jag passa på att berätta att summerburst släpper sina biljetter den 11 November i år (en månad tidigare än förra året). Dom senaste två åren har jag blivit bjuden av Briska på summerburst och fått gå på härligt förmingel tillsammans med andra bloggare. Dock är jag osäker om man har en sådan tur 3 år i rad, så jag tror jag ska köpa mig biljetter i år. Vill inte stå samma dag som festivalen slår upp portarna utan biljett - Det vore en katastrof!

Biljetterna kan du köpa här när dom släpps 11November klockan 09.00

Standard Biljett - 995:-
Premium Biljett - 1795:-
 

Bild: jag på summerburst 2015 (Sthlm). Var brunhårig då.
#1 - - Anonym:

jag tänker köpa premuim-biljett för då får jag chansen att träffa dig snygging och lägga en stöt😉

Svar: Gör dig inte till besvär, jag är så upptagen man kan bli med världens bästa fästman. Däremot kan du alltid köpta premium och gå på jakt efter alla andra tjejer som finns på plats.
Tack för komplimangen ändå!
Jellica