LILLA NOVA HAR BLIVIT STOR

Godmorgon änglar hur mår ni? Jag vaknade för ett tag sen av att Nova låg och prata för sig själv i sin spjälsäng *sötnos*. Nu har vi ätit frukost och lagt oss ute i vardagsrummet och tittar på barnkanalen. Nova ligger som förstelnad framför tvn och jag sitter brevid och bloggar lite, perfekt ! Älskar våra lugna mornar ihop.

Nu när Nova är 7 månader gammal så händer så fruktansvärt mycket i utvecklingen, det är inte samma sak som när hon var 4 månader (som på bilden). Hon är mer rörlig och vet bestämt vad hon vill. Jag märker att jag får vara mycket mer uppmärksam på saker och ting. Om jag vänder bort blicken i 30 sekunder så har hon ålat sig fram på golvet och letar efter saker att sätta "tänderna i". Okej hon har bara två tänder i underkäken som inte vuxit upp helt än, men dom är på väg. Jag förstår inte hur Blondinbella och Dessie som båda är mammor har tid att sitta vid sina bloggar så mycket som dom gör. Antingen passar dom på att förtidsinställa sina inlägg på kvällarna, eller så värdesätter dom sina egna intressen lite "för" mycket. För när man lever livet med bebis märker man hur man får sätta sina egna intressen på hyllan rätt mycket varje dag. Men vad gör det? Nova har blivit mitt stora intresse och jag njuter av varje minut jag får spendera med henne ♥
 
 
 
Bild: lilla Nova när hon var ca 5 månader gammal :) idag är hon 7.