LOVE MY LIVINROOM

Har satt mig i vardagsrummet ett tag. Nova är ute på promenad med S, men dom kommer nog snart hem. Ska se till att ge henne middag och sedan natta henne vid sju tiden. Älskar att luta mig tillbaka här i vardagsrummet på kvällarna, kanske inte så konstigt med tanke på att det är mysfaktor gånger hundra (ni ser på bilderna). Jag är en sån person som tänder ca 100 ljus per kväll haha. Kan inte få nog av tända ljus, plädar, kuddar och allt som myser till rummen. Här kan man sitta utan att röra sig på timmar, slå på en film på min älskade 60 tums smarttv. På tal om tv, alla måste verkligen äga en smarttv. Bara att skrolla sig fram bland alla appar. Jag använder mig mycket av - Spotify, viaplay, netflix och youtube

Nu: ska jag fundera ut vad jag ska laga till middag och ta mig en kopp kaffe
 
#klararmiginteutanminsmarttv

#1 - - Fridawiman ♥:

åh vilket fint vardagsrum *avis*

#2 - - Mittbipolarajag:

jättefint verkligen.