MER BILDER FRÅN EVENTET SMART IN THE DARK

Godmorgon, fick mig en sovmorgon idag (känns skönt). Tjuvade lite bilder från eventet igår från Kim då hon fick ihop lite mer bilder än vad jag fick. Och några  bilder från Finest fotograf. Black friday idag vilket betyder att alla butiker har REA, hur awsome? Jag vet inte om jag kommer gå ner på stan något eller om jag bojkottar och stannar hemma och städar. Räcker med att man går iväg en kväll och hemmet ser upp och nedvänt ut *grr*.

Igår kväll skapade jag en blogg på finest.se, jag ska leka loss lite med inställningarna i wordpress och se om jag får till det som jag vill ha det, för i såna fall betyder det ett byta för mig. Jag älskar min blogg och hur designen ser ut här på blogg.se, men helt ärlig från inte min blogg den uppmärksamheten som den hade fått på en portal som ex. finest, + att jag har alla mina bloggpinglor på den portalen också. Så vi får helt enkelt se vad som händer och sker här under kommande dagarna.
 

Fanns massor med söta små tavlor upphängda på cafét. Hur mysig stämning som helst, inspiration till sitt egna kök på hög nivå. 


Jag och min partner in crime Gizzy/Kim :) Alltid lika trevligt att träffas upp på alla dessa event och fester. Jag är så tacksam och glad över att ha träffat en vän med samma intresse som jag själv har (bloggandet).


Fin fina tjejer som jag tyvärr inte har något namn på. Men tjejen till vänster fick modella med Smart in the darks produkter ihop med finaste Kim.


Helt underbara små söta American Pancakes, skulle kunnat sluka hela fatet :) Ni måste verkligen besöka Sthlm Brunch Club, rekommenderar det starkt.


Fick massa gott att äta och dricka under eventet av bösta Sthlm Brunch Club. Ett underbart litet frukost café som ligger på Dalagatan 24 sthlm / odenplan. American pancakes - Behöver jag säga mer?


Alexander Erwik & Jakob Alladin. Helt underbara människor som inspirerar till max.


Fanns en del kända ansikten på plats. Någon jag verkligen fattade tycke för var underbara Zubeyde som jag stod och prata med rätt länge. En inspirerade kvinna med skin på näsan (sånt gillar vi). Zubeyde var med i Robinson för er som inte vet (men det vet nog alla). Sen hade vi underbara Annika som är sångerska i bandet Rednex, alla i min ålder vet exakt, vem har inte svängt på barnbenen till låten Cotton eye joe?


Alexander och den inspirerande entreprenören Ann-Sofie Hermansson, som kommit på den brillianta idén att göra reflexer med modeinriktat. Som hon sa: En reflex kan rädda liv, men många använder dom inte pga. de tråkiga designer som finns. Så hon skapade en desig som alla vill och kan bära. Mycket smart tänkt. Kommer använda min gåva varje gång jag ger mig ut i höstmörkret.

Bilder: Erwik communications fotograf Karina Ljungdahl
#1 - - carro:

åh va mysigt det ser ut att vara

#2 - - Anonym:

Fin fina bilder :)