MORGONSTUND HAR GULD I MUN


Godmorgon på er ♥ hoppas alla har sovit gott inatt, det har jag gjort. Vaknade för ett tag sen och har i vanlig ordning lagt den första morgontiden på Nova. Nu är det dags för kaffe för att komma igång med dagen. Efter lunchtid idag ska vi upp till BVC och se till att Nova får sitt vaccin en andra gång. Tycker så synd om henne som ska få två sprutor i benen idag. Första gången när hon var 3 månader gick riktigt bra, men idag är hon så mycket mer medveten om saker och ting och kommer säkert reagera mer på sticken.

Gud vilken snygg klänning jag hittade när jag googlade runt på nätet igår kväll. Älskar den. Älskar kläder som känns lite mer vågade, men som samtidigt har klass och stil. Funderar på om jag ska klicka hem den eller inte. Kanske spar mig lite till slutet av månaden. Det hade varit en perfekt klänning att ha på Madonna konserten den 14 November. Well well.. nu ska jag dricka mitt kaffe ♥
 
#1 - - Lallo:

vilken snygg klänning, den skulle nog passa dig perfekt.

Svar: Tack så mycket :D
Jellica