MÖRK OCH DYSTER SÖNDAG


Hallo babes and boys hur mår ni idag? Jag är så seg, måste vara pga vädret (det suger). Känns som man aldrig vaknar till liv eftersom det är så mörkt och dystert. Igår hade jag en sån där tråkig dag när man inte känner för att göra nått. Tittade på en film under kvällen och försökte lägga mig rätt tidigt. Men vaknade till och från hela natten eftersom Nova verkade sova dåligt och vaknade av och ann hela tiden. Men nu är hon pigg och ligger här brevid mig och leker med sina leksaker och småtittar på barnkanalen. 
 
Pratade med min barndomsvän Sariii i telefon under kvällen. Känns lika kul varje gång som vi hörs och snackar skit. Jag blir alltid fylld av längtan när jag pratar med henne, känslan av att vilja flytta tillbaka till sthlm nu på stört. Det är där jag hade mina "riktiga" vänner som passar mig som handen i handsken. Men jag får nöja med mig telefonsamtal just nu. Ska försöka underhålla Nova lite nu som ligger och kinkar. Hon är inte riktigt nöjd över vädret hon heller eftersom man fått spendera 2 dagar inomhus. Kan tänka mig att jag får ha å göra med en rätt grinig baby under dagen. Uppdaterar när jag får tid över ♥