NATUVIVE BODYLOTION MED AVOKADO

Godmorgon bloggen, har sovit så sjukt dåligt inatt. Låg i sängen och vred mig fram till ca fem i morse och vaknade efter 2½ timme. Jag känner mig helt slut, men har svårt att somna om. Jag har haft det såhär med nätterna ett tag nu och det är sjukt jobbigt. Jag hoppas på att komma in i rätt gängor snart igen. J ska komma hit vid 11 tiden och då kan jag passa på att vila ett tag.

Blir att hoppa in i en dusch om ett tag och ta hand om huden. Hittade bilder på denna bodylotion från Natuvive med avokado och shea i. Jag är lite lätt påverkad när jag ser produkter som har ingredienser som jag gillar. Jag måste vara varje hudvårdsföretags drömkund. Avokado..DEN TAR VI haha.
 
#1 - - Jo:

Älskar deras produkter! Men jag har papayan. Avokado och shea är mina favoriter också men tycker inte om doften på dendär.. hoppas du gillar den!!!! För den är härlig konsistens eller va man ska säga haha

#2 - - Jo:

Föresten har dom den billigt (iaf förra veckan?) På apotea.se !

#3 - - Jo:

Föresten har dom den billigt (iaf förra veckan?) På apotea.se !