ONSDAG ♥

 
Hejsan bloggen.. Igår blev det ingen uppdatering då jag hade storstädning här hemma i lägenheten. Först under  lunchtid kom J hit och umgick ett tag. Sen fick jag ringa hit Roslagsbostäder eftersom ett rör under diskbänken började läcka. Som tur var fixade dom problemet och jag kunde fortsätta storstäda resten av dagen. Redan vid 20.00 var jag så trött att jag la mig i sängen. 
 
Jag följer alla nyheter som genomsyrar livet just nu. En del är oroliga för att Sverige är i krig just nu, men så är det ju inte. Exakt vart vi står i frågan kan jag inte säga, men krig är det inte ÄN i alla fall. När jag skrev mitt inlägg om att Sverige inte är så trygga i den här frågan som Stefan Löfven gick ut och påstod, ja då dröjde det 1 dygn sen hade Sverigesriksdag fått bombhot. Det är dumt att vara för naiva i denna fråga, men samtidigt dumt att vara för rädda. Det är nu man står enade. 
 
Well well.. nu skriker Nova på mig, hon ligger här brevid mig och visar sina rullnings skills haha. Hon har hoppat över krypstadiet verkar det som och satsar på att rulla fram, ser rätt kul ut. Uppdaterar mer ikväll efter under eftermiddagen. Ta hand om er så länge ♥