SLEEPY

BIld: Mitt sovrum. Här har jag legat hela eftermiddagen.

Jag tror inte ni förstår vilken trött dag jag haft idag. som tur är har jag världens bästa S i mitt liv som erbjöd sig att spendera lite kvalités tid med Nova så jag kunde få ta igen någon timme som jag inte hann med inatt. Taaaack, fick sova i säkert 2-3 timmar nu under eftermiddagen och vaknade upp rätt sent. Nu kommer jag säkert inte kunna sova inatt istället, men jag får ta det med en klackspark. Måste ändå upp i morgon då vi har tid på BVC klockan 11.30. 
 
Jag har ingen inspiration när det kommer till middagen ikväll. Så har det varit den senaste tiden. Känns som min mage och min hjärna inte samarbetar alls. Varje kväll vid middagstid när jag ställer mig själv frågan: vad är du sugen på Jellica? Ja då svarar magen med: Ingenting! Jag har ju varit en aning stressad i mitt huvud senaste tiden. Ligger vaken på nätterna trots att jag är trött. Min hjärna vägrar koppla av och låta mig vila. När jag blir sånhär så brukar jag tappa all matlust (ett återkommande problem). Jag hoppas att matlusten ska återvända samtidigt som jag kan börja sova utan stress igen.

Nu: en kopp kaffe
#1 - - Lisa:

Åh vad mysigt sovrum du ser ut att ha, verkligen! Ställ gärna en fråga eller två till min frågestund på bloggen: http://lisareinholdsson.devote.se/blogs/30236260/fraagestund.htm