SMART IN THE DARK EVENT

Har haft en super fin kväll med denna underbara pingla (bloggaren Gizzy). Vi var på smart in the darks event på Sthlm brunch club. Fick höra en fin presentation om den super smarta reflex idén smart in the dark. Blev bjudna på massa gott och trevlig sällskap, det är såna här kvällar man som bloggaren inte glömmer. Stod och prata väldigt länge med den gamla Robinson deltagaren Subeyde Simsek och även sångerskan Annika Ljungberg som var med i bandet Rednex som många i min åldersgrupp säkert känner igen. Subeyde var en riktigt stjärna, en sån där inspirations källa som man blir påverkad av. Tycker hennes personlighet är klockren och hon är vackrare i verkligheten än på bild måste jag säga. Önskar henne allt gott i livet.

Både hon och Annika bad mig hälsa Jan Emanuel som bor här i Norrtälje. Tydligen var dom med i Robinson samtidigt (grymt). Så om jag ser honom på stan ska jag absolut heja från dom båda. 

Nu är jag hemma i Norrtälje igen. Ska snart hoppa i säng, är så trött. Hade inte tagit någon egobild på mig själv, men jag antar att Kim har mer bilder som jag kan sno sen när hon laddar upp dom. Hoppas alla haft en lika fin torsdag som jag haft. Ta hand om varandra så hörs vi på bloggen i morgon igen.

 
#1 - - Frida:

Fina bilder
Vad har du för inställning när du tar den typen av bilder?
Har precis köpt en systemkamera men har inte riktigt fått kläm på hur den funkar ännu :)