STARTAR I NOVEMBER


Nu har jag bestämt mig för att skaffa träningskort på Nordic Wellness igen när pengarna kommer i slutet av månaden. Satt och tänkte fram och tillbaka vilket gym som passar mig bäst och om jag kommer vara så pass motiverad att det är läge att slänga ut pengar på träningskort, svar JA, jag kan inte vara mer motiverad än jag är just nu.

Som tur är har jag massa träningskläder och skor hemma, så jag behöver inte tänka på att tömma plånboken för att få ihop en till två träningsoutfits. Däremot vill jag så gärna ha ett par turkosa träningsskor. Jag har gula och rosa/lila hemma från Nike såklart (älskar dom). Men blåa kan va snyggt till svarta träningskläder. känns som en bra tid att börja träna, då kanske man uppnått en del resultat till sommaren 2016. Kan kännas skönt med tanke på hur otränad jag var denna sommar.
 
 
#1 - - Elin:

Alltså skorna! Vart finns de att köpa?