VACCIN HOS BVC

 
Godmorgon folket ♥ Vaknade upp för ett tag sedan. Har myst med Nova som nu ligger och sover, tagit en dusch, druckit mitt kaffe och gjort mig halvt i ordning. Har tid hos BVC innan lunch, så jag hinner inte spendera så mycket tid här vid datorn under dagen. Nova ska få sin andra omgång med vaccin. Trodde hon skulle fått det förra torsdagen när vi var upp till BVC, men det visade sig vara någon rutinkoll hos läkaren. Kan tänka mig att Nova kommer bli super sur på Ingalill idag när hon sticker henne i båda låren :( hon är så extremt medveten och känslig idag. Exempel är att jag inte får lämna rummet när hon ska somna. Går jag ut i två sekunder så skriker hon lungorna ur sig och tystnar inte förs jag kommer in och skedar henne.
 
Låter som en liten är vaken.. hör små ljud från rummet. 
Får helt enkelt kika in senare under dagen/kvällen. Ta hand om er.
#1 - - eja:

du är grym mamma!

Svar: hahaha tack :D
Jellica