ÄNTLIGEN EN TIDIG MORGON

Godmorgon mina vänner. Gud va skönt att vakna såhär tidigt (06.30). Under en längre tid har jag haft super svårt att sova, har varit lite för stressad i mitt huvud för att kunna somna i lugn och ro. Men äntligen lyckades jag somna vid 11 tiden. Ligger fortfarande kvar i sängen, Nova har inte vaknat än, så jag passar på att morgon blogga i lugn och ro. Ska strax gå upp och slå på kaffekokaren och ta mig något gott att äta. Just nu hade det suttit bra med en sånhär take away kaffe och färdiga smörgåsar - Palla kuta till preem!
 

Juste kom på att J har sin dag idag.. som tur är kommer hon klockan 14, så jag hinner göra mina grejer i lugn och ro innan. Känns så mycket bättre med en senare tid för besöken faktiskt. Den senaste tiden har vi haft tendens att sova lite längre på mornarna här hemma. Jag klagar verkligen inte eftersom man i flera månader fått kliva upp skytte traffik hela nätterna för att mata vaken bebis :) 

Nu när Nova sover bättre så passar man vekligen på att själv att sova ut. Att slippa kliva upp och väcka henne till liv "bara för att" känns nice. Sen tycker jag det är rätt jobbigt med besökt direkt på morgonen när man klivit upp och knappt hunnit borsta sina tänder. Jag gillar att vakna till liv och få komma i ordning innan någon klampar in i hemmet (men sån är jag). Hur som helst.. nu ska jag inte tråka ut er med en massa saker som ni egentligen skiter fullständigt i. Hoppas ni får en bra dag ♥