BABYLIV - TWISTSHAKE

 
Nu  blir det ett inlägg för alla mammor där ute som lever livet precis som jag gör med nappar, nappflaskor i alla dess färger, snuttefiltar, spyhanddukar, blöjor och tusen saker därtill. Hur som... den här nappflaskan är ju bara för cool. Ser ut som något vi vuxna tränings freaks skulle släpa med oss till gymmet. Jag älskar att man kan mixa och skapa sin egna stil på flaskan *gör vågen*. 
 
Flaskorna ligger på ca 99 kronor och uppåt. Går man in på hemsidan och klickar på produkter så får man upp prislista och ser vad man kan köpa till sin nappflaska för att göra den unik och egen. Ska ta mig en ordentlig titt på deras sida här någon dag när jag får tid över och se om jag kan få ihop en "Novas flaska". Självklart ska hon ha sin egna nappflaska, det förtjänar hon.
 
 
#1 - - Maja:

coola flaskor