FINALLY FRIDAY

 
Godmorgon mina vänner, allt bra med er? Det blev aldrig någon uppdatering på bloggen igår eftersom jag var ute hela eftermiddagen och var så extremt trött på kvällen (somnade rätt tidigt). Var irriterad hela kvällen igår av vissa anledningar. Tycker en del människor borde ta sig en ordentlig funderare över saker och ting. För det är inte okej att bete sig på ett elakt sätt mot människor och sedan förvänta sig att bli förlåtna om och om igen.
 
Snart är november här och det betyder Madonna consert för min del ♥ Jag och min mamma ska gå och se Madonna den 14 November på Tele2 arena i Stockholm. Jag har sen jag var liten lyssnat på Madonna (en artist som följt en genom livet). Det ska bli så sjukt roligt att se henne live. Det är typiskt en sån artist som man måste se live någon gång, finns inga ursäkter. Känns som November kommer gå lite snabbare med denna tillställning. Någon av er som ska gå?
 
För mig är det här Madonna..vouge. 
Vet inte exakt vad jag tycker om hennes nya musik, den tilltalar inte mig så mycket. Madonna var som bäst på 80-90talet.

#1 - - Mamma:

Ska bli så sjukt trevligt o spännande puss

Svar: Ja verkligen :D längtar massor
Jellica