FREDAG KVÄLL

Jaha nu var det fredag kväll och jag sitter spikad framför idol för första gången i år. Jag är verkligen inte den som följer de här programen då dom inte roar mig så speciellt mycket. Var nog mer för idol när jag var yngre. Har gått runt hela dagen och varit spänd på det här med lägenheten på stan. Har självklart inte fått något svar trots att jag ringt och lämnat meddelande och haft mig. Skulle inte förvåna mig om den redan är uthyrd (den måste ha gått åt som smör). Men precis som jag sa till S när vi gick ner på stan för att kolla in läget på lägenheten: sån här tur händer aldrig människor som oss "även om man har råd". Och det är väl precis det som är grejen, det hände inte. Får väl försöka slå en signal i morgon igen och höra. 

Annars har dagen varit soft. Nova gav ifrån sig sitt första "riktiga" skratt idag. Jag vet inte hur det börja, men när jag var ute och drog vagnen så hoppade jag och hon dog av skratt, så jag fortsatte hoppa hela vägen hem. Nu sitter jag här med träningsvärk i benen, men det är så värt värken. Det var de bästa skrattet i hela världen ♥