FUCKED UP SÖMN


Godmorgon bloggish. Är det inte typiskt, den dagen man behöver sova ut lite extra för att orka, ja då ska grannhelvetet sätta igång en cirkus så man vaknar #harsnartihjälminagrannar. Jag är så lättväkt och nu kunde jag inte ligga i sängen längre (har legat sen 8.00). Skit samma jag får ta mig igenom dagen/kvällen på något sätt = missbruka koffein.
 
Jag är lite osäker än vad jag ska ha på mig ikväll. Jag måste välja mellan byxor och kjol. Köpte en vit snygg knälång kjol igår med slits. Problemet är att jag är ovan att gå med både kjol och klänning. Tighta svarta byxor kan också vara snyggt med höga klackar.. we will see, huvudsaken är att man har kul. En del lägger mer energi på klädval än att fokusera på att ha roligt - så ytliga ska vi inte bli.
 
Nu: en lång uppiggande dusch och mängder med kaffe
 
 
UPPDATERING: Har gått runt här under förmiddagen och kommit på typ 40 saker jag skulle kunna blogga om, men mitt minne är verkligen som en guldfisk och alla 40 saker är bortglömda. Det är inte lätt att vara en 30 årig bloggare som ska hinna med sådär många uppdateringar som man hade ork och inspiration till för 8 år sedan haha. Får helt enkelt ordna en senilbok där jag kan skriva ner mina ideér direkt så jag inte glömmer. Någon som har samma problem som jag ?
 
Har i alla fall varit flitig och lockat clipsen, duschat, plockat undan lite här hemma så det är sjyst när jag kommer hem, pratat i telefon, bloggat, tvättat en maskin och lagt fram lite olika alternativ med outfits till ikväll #kännermighurtig