FULLT UPP UNDER DAGEN


Luften gick ur mig när jag satte mig i soffan nyss
. Nova har super svårt att somna ikväll, har försökt natta henne i ca 1½ timme nu, men hon ligger bara och säger: ba ba ba ba. Hon är super söt när hon ligger där i stora sängen och krånglar, men samtidigt vet jag att hon har svårt att komma ner i varv pga. att tänderna är på väg. Jag har gått ut ur rummet ett tag och hoppas hon lugnar ner sig strax och somnar. Nu blir det att svira om till mjukisar och bara ..  m y y y y s a .. hela kvällen.
 
Hade fullt upp under dagen, var tvungen att försöka hitta något att ha på mig till på onsdag (gick sådär). Ska kolla i morgon också i några andra affärer och hoppas det finns något i den här staden som är perfekt för en tillställning som denna på onsdag. I annat fall får det bli något vanligt som jag känner mig bekväm i och istället satsa på smink och hår. 
 
På tal om kläder, älskar outfiten här under, skulle gärna ha den på mig någon dag. Ska kika runt och se om jag hittar något liknande när jag ändå kommer vara i farten under morgondagen.