GRYMT TAGGAD

Åååh jag är så grymt taggad inför i morgon. Inte bara för att jag ska få komma bort från Norrtälje ett tag, utan för att jag ska få träffa min B Ä S T A Gizzy / Kim ♥ . Världens finaste tjej som jag haft riktigt roligt ihop med när vi träffats på alla dessa bloggevents och liknande. Tyvärr skulle inte Jessica komma *snyft*, men vi får se till att skaka rumpa för henne också.
 
Men för att vi verkligen ska kunna slå klackarna i taket i morgon så har jag bestämt mig för att lämna kameran hemma (första gången ever). Saken är den att när jag har kameran med mig så blir jag så inne i den att jag helt glömmer bort att vara social (inte med mening). Sist jag träffade Kim var på Summerburst i Juni. Jag hade fått fotopass för att fota på festivalen och det kändes verkligen som vi inte hann umgås nått eftersom jag var tvungen att stirra in i kamera båda dagarna. Men nu struntar jag i det där med foton och ser till att få ut så mycket som möjligt de få timmar vi har ihop. Med andra ord kommer jag inte publicera en massa bilder i bloggen med "bra" kvalité, utan får slänga upp mobilbilder istället. 

Kim skrev i sin blogg att hon tror att jag kommer glänsa i morgon *sötnöt*. Personligen tycker jag alltid Kim är lika vacker när vi ses. Världens finaste tjej det där - Vi går glänsa ihop babe


Haha älskar understa bilden på Kim.. fattar inte att hon vågar göra alla dessa ingrepp (ser så sjukt groteskt ut). Men det gör säkert mirakel. Kanske borde testa själv någon gång? Nä får helt enkelt överlämna det här med skönhetsingrepp till alla hårda bloggare, jag håller mig till makeup och rengörings krämer på kvällen .. Mesigare än mesigast ;)
#1 - - Anonym:

Hoppas ni får det kul ikväll

Svar: Det kommer vi garanterat att ha ♥
Jellica

#2 - - Carro:

AJ AJ va obehagligt det ser ut att sticka sprutor i ansiktet.