HITTA OUTFIT TILL ONSDAGENS TILLSTÄLLNING PÅ CAFÉ OPERA

Herregud va tiden gått snabbt idag, har inte hunnit ut än pga. att jag suttit upptagen i en massa samtal hela dagen. Men nu är jag i ordning gjort och ska ta med Nova ut på en solig promenad ner till stan. Ska köpa en overall till henne samt leta efter något festligt till mig själv att ha på mig på Café Opera på onsdag när NRJ och Sony Music har en helkväll med uppträdanden och liknande. Vet verkligen inte vad jag kan tänka mig att ha på mig, men jag hoppas jag hittar något soft, avslappnat samt bekvämt. 
 
Fördelen med att vara bloggare är verkligen att man blir bjuden på såna här tillställningar och får mingla runt / festa med likasinnade som har samma intresse. Blir intressant å se vilka som kommer dit. Ska kolla med Jessica och Gizzy om dom ska dit och röja loss, då vet jag vilka jag kommer skaka rumpa med hela kvällen (mina favvo tjejer i bloggvärlden). 
 
Nu har jag lite bråttom, visar upp vad jag köpt senare under dagen ♥
 
Bild 1: fest på Café Opera / Guldbaggen 2015 Bild 2: Jag och Gizzy på finest blogg awards 2015
#1 - - Anonym:

älskar klänningen du har på bild 1