JELLICA ÄR TILLBAKA MED STORM I BLOGGVÄRLDEN

Bye bye Foxwoman och välkommen Jellica. Jag hoppas att mitt byte av bloggnamn inte ska ställa till det för er läsare. Jag har länge funderat på att byta tillbaka till mitt första bloggnamn Jellica som klingar så mycket bättre. Jag har verkligen saknat att blogga under mitt smeknamn. Det var med Jellica som jag tog bloggvärlden med storm, hamnade i tidningar, fick praktikplats på Devotes kontor och mycket annat. Jag släppte taget om Jellica när jag gick från portalen Devote till blogg.se. Jag kände att det var dags för en förnyelse och eftersom jag hade färgat håret rött på den tiden så blev det foxwoman lite slumpmässigt bara. Även fast jag tagit mig fram med Foxwoman, så känner jag inte att det är ett bloggnamn jag känner mig bekväm med. Hallå jag är 30 år och det känns lite "barnsligt" att presentera sin blogg som foxwoman *skratt*.
 
Men detta byte så ska jag se till att ordna igång instagram igen. Jag ska börja om på nytt där också, även om jag får publicera lite old shit i flödet. Jag hoppas att den här nya bloggstarten ska passa mig och er läsare som handen i handsken. Jag hoppas att inspirationen ska hitta tillbaka och att vi får många fina bloggår tillsammans.
 
Jag har valt att inte föra med mig alla gamla inlägg till den här bloggen eftersom jag ser detta som en ny fräsch start i mitt bloggande. Men Foxwoman kommer få ligga kvar på nätet för alla som vi kika tillbaka i gamla arkiv med uppdateringar. Kommer även vara tvungen att länka denna blogg från Foxwoman så att alla mina läsare få chans att haka på in hit ♥
#1 - - Jo:

Va roligt med nystart 😄👍

Svar: Tack.. det känns bra :)
Jellica

#2 - - Denise Taylor:

Härligt med en ny start :)

Svar: Känns super skönt att komma tillbaka med namnet Jellica som jag började med. Mitt smeknamn i vardagen och känns så JAG :D Kram Denise
Jellica

#3 - - Denise Taylor:

SV: Började faktiskt följa dig när du bloggade på devote :) Kram

Svar: Åh va roligt :D veteran läsare haha ♥
Jellica