MÅNDAG MORGON

Godmorgon älskade vänner ♥
Här hemma startade morgonen för lite över en timme sen. Nova bestämde sig för att gå upp samtidigt som solen tittade fram. Nu har vi ätit frukost, myst en massa och ligger nu ute i vardagsrummet och tittar på barnkanalen. Känner jag mig själv rätt kommer jag vara sjukt trött framåt två tiden på dagen. Fick knappt någon sömn inatt eftersom jag alltid blir väckt av grannarna. Jag hoppas mer än någonsin på att gå den här nya lägenheten på stan. Skulle va så skönt att få bra med yta att bo på samt få sova på morgonen utan att bli väckt varje dag av deras krigsövningar ovanför - Jag behöver den där lägenheten mer än någon annan känner jag.

Idag blir det en vanlig måndag som alla andra. Eftersom solen lyser blir det en långpromenad med Nova, hon älskar att vara ute och gå. De få dagar som vi inte hunnit ut blir så kinkiga, hon har verkligen fått in rutinen att gå ut och gå framåt 13-14 tiden varje dag. I morgon blir en sån dag när J kommer hit och umgås. Då brukar vi bli kvar hemma och man märker en stor skillnad framåt eftermiddagstimmarna.
 
Vad ska ni göra med eran måndag?