MARIA NILA HAIR OIL

 
Idag när jag kikade förbi min vän Angelica som är frisör, så fick jag med mig en ny hårolja från Maria Nila. Jag vet inte hur mycket håroljor jag testat genom åren (frisör kvalité) och jag tycker alla bara har torkat ut mitt hår mer och mer. Men den här oljan är awsome. Jag kan verkligen inte leva utan den. Den är inte bara ett mirakel för håret, den luktar så sjukt gott också. Får alltid höra att folk tycker mitt hår luktar så gott när jag har den i. Väldoftande hår tackar man inte nej till.
 
Jag rekommenderar verkligen den här oljan starkt.
Flaskan är stor och den räcker i evigheter.
 
Köp här 249:-
 
Jag rekommenderar alla mina läsare att köpa på sig hela serien för att vårda sitt hår på allra bästa sätt. Jag tror ingen kommer bli besviken om jag ska vara helt ärlig. Jag har inte problem att ge ris till produkter jag inte tycker om, så jag är fullt ärlig när jag rekommenerar denna produkt. Och NEJ det här är inget sponsrat inlägg, det är enbart jag som vill tipsa er om en produkt som gör UNDER på riktigt. För mig är håret viktigt, är det de för dig?
 
#1 - - Anonym:

tack för tipset, behöver en ny olja *tummen upp*