MYSIG TISDAGS MORGON MED NOVA


Godmorgon älskade vänner. Här hemma är morgonen igång sen längesen. Nova vaknade pigg och utsövd runt sju tiden och har legat här i vardagsrummet och tittat på barnkanalen medan jag tänt upp lite ljus och plockat undan efter myskvällen i soffan igår. Jag älskar våra mornar (bästa tiden på dygnet). Nova är alltid på sitt bästa humör på morgonen, hon älskar att vakna till en ny dag. Det är som att hon vet att hon kommer upptäcka nya saker och utvecklas mer (precis som bebisar ska göra). Om exakt 1 vecka fyller hon 7 månader, kan inte fatta hur snabbt tiden gått, känns som det var någon månad sen hon kom hem från BB. Men det sägs att tiden går fort när man har kul och det håller jag med om. Hur jobbiga dagarna än kan vara ibland (efter sömnlösa nätter), så kan jag inte tänka mig en dag utan henne i livet. Hon är ljuset i livet utan tvekan.
 
Nu: koka kaffe, äta lite frulle och ta ett bad med Nova
#1 - - Carro:

Känns som din blogglust hittat tillbaka, kul :)

#2 - - Anonym:

vilken mysig blogg du har.

Svar: Tack så mycket.
Jellica