NIGHT OUT OUTFIT

Hej änglar ♥ min dag har verkligen varit den segaste av dom segast EVER känns det som. Jag dricker aldrig alkohol nu för tiden, så när man väl har en utekväll så reagerar verkligen kroppen på varje liten droppe man får i sig. Allt har gått i snigelfart under dagen, både jag S och Nova har latat oss och knappt tagit oss ur våra pyamaser (mys). Nu under kvällen blev det lite mat i magen och sen soffläge. Funderar på att sätta en film eller två och koka mig en god kopp té.

Eftersom jag inte hade med kameran igår så fick jag aldrig till några "bra" bilder till bloggen. Jag vet att Kim knäppte av lite bilder som hon kanske publicerar på sin blogg senare. Kanske kan sno en eller två av henne. Men här under ser ni i alla fall hur jag såg ut när jag åkte iväg. Funderade på att ha en vit knälång kjol med slits, men som den byxälskaren jag är blev det svarta byxor i vanlig ordning. Jag är rätt nöjd över valet då jag kunde röra mig bättre på dansgolvet - Blev en hel del skaka rumpan :) nästa gång ska jag och Kim öva på våran twerk och slå klackarna i taket samt riva hela haket haha.