NOVEMBER LIGHTS

 

Jag har verkligen helt glömt bort att det är November lights den 7 november *vafaaan*. Förra året så taggade jag inför fetaste festen (bortsett från summerburst), men så blev inte festivalen av och därför har jag inte tänkt på att promota och skriva om denna helt otroliga DJ fest. 
 
Jag blir trött på mig själv ibland!
R3hab ska dit och spela också .. nu gråter jag lite blod. Jag äääääääälskar R3hab. Efter David Guetta som är min musikguru så ligger r3hab tätt inpå som nummer två. Tänk om jag missar honom nu. Eftersom jag inte visste om att November lights var så har jag gjort en massa andra val gällande ekonomin den här månaden - gjorde om hela köket, ska betala in kvarskatten och så ska vi iväg ikväll till Café opera också *Attans*. 
 
ALLTSÅ JAG DÖR OM JAG INTE FÅR SE R3HAB !
 
 
 
#1 - - Linus:

r3hab ÄGER