SITTER HÄR OCH MYSER

Gud så mätt jag är. Jag och S har ätit för en vecka framöver tror jag. Blev såna där goda hot buffalo wings med ris och avokadosallad. Nova sover sen en timme tillbaka och jag har en hel kväll i soffan framför mig. Det hade legat på sin plats att göra lite förtidsinställda inlägg till bloggen så jag slipper tänka på sånt sen, men frågan är vad jag ska komma på att skriva om, just nu har jag inte så mycket inspiration utan bara matkoma.

Något som hade varit skoj ikväll också hade varit att ta lite nya bilder till bloggen. Köpte en ny glödlampa till mina bygglampor som jag använder när jag fotar, meeen orkar jag verkligen göra mig i ordning??? Svar NEJ, känner inte alls för att ställa mig framför spegeln just nu. Men med mig vet man aldrig, får se. Skönt att ha ny glödlampa i alla fall.
 
Bild: Mitt vardagsrum, älskar att sitta här på kvällen med tända ljus och mysa med en kopp té.
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

så fint

Svar: Tack Johanna :D
Jellica