SNÄLLA LÅT MIG HYRA ♥

Åååh känner mig som värsta bloggpooopern som inte har haft tid att blogga under dagen. Och inte kommer jag ha mer tid just nu heller. Har precis svirat om för att kasta mig ner på stan och kolla en lägenhet som jag sökt efter att få hyra. Det är en stor 4.a på 134 kvm mitt i centrala Norrtälje centrum. Jag dör om jag inte får den, det är ett guldläge som verkligen skulle få mig att hoppa högt. Har försökt hela förmiddagen att få tag i mäklaren, men utan resultat. Nu håller jag tummar och tår... Men jag tror väl inte att man skulle ha sån tur. En sån här lägenhet hyrs säkert ut till någon advokat eller liknande. 

Skulle jag ha sån tur (vilket jag inte lär ha), så skulle jag aldrig flytta. Det här är ett hem man inte ger upp för något i världen. Den kostar en slant varje månad, men hey det är inga problem, lägger hellre mina pengar på hemmet än något annat. Perfekt för Nova att växa upp här också, hon skulle älska det. Kan se framför mig hur vi myser framför brasan med varm chocklad och fårtofflorna på. Fira jul med familjen samt ha det bästa familjehemmet som Norrtälje kommun kan erbjuda. Man kan verkligen spåra iväg i drömmarna när man tänker på den här lägenheten. Men jag ska försöka vara realistisk, jag tror som sagt aldrig jag kommer ha den turen.

#pleacemakemyday
 
#1 - - Anonym:

Är Nova din och s dotter eller är det ett fosterhem ni har?