SUNDAY AFTERNOON

Idag är det en sån där söndag när jag ligger hemma och gör absolut ingenting. Jag har suttit nergrävd i mitt byte med bloggen och försökt att få ordning på lite småsaker som hör till. Nu har jag även startat upp ett nytt instagram konto med namnet Jellicas (finns en ikon längst upp på bloggen). Känns faktiskt riktigt bra när alla sociala medier har samma namn, på så sätt blir det lätt att hitta mig överallt. Nu ska jag inte älta på om det mer, allt faller nog på plats med tiden.
 
Hur som helst.. 
Har inte hunnit med något här hemma idag. Funderar på att ta en liten bloggpaus om ett tag och städa i ordning så att vi kan luta oss tillbaka ikväll med lite gott framför tvn. Får hoppas att Nova sover bättre inatt, hon har ju vaknat upp precis varje natt vid 1-2 tiden och ska ligga vaken och vara social i ca 2 timmar. Hon är ju hur söt som helst, men lite jobbigt när man själv vill gå och lägga sig för att vara pigg och alert. Det är väl något som ger sig antar jag. 
 
Inspiration: Calvin Klein underwear
#1 - - Carro:

Fruktansvärt kul att du startar om på nytt. Jag gillar nya bloggnamnet och tycker det passar bättre. Kommer självklart fortsätta följa dig ♥

Svar: Va roligt att du gillar bytet :D
Jellica

#2 - - linneamansson:

så fruktansvärt snyggt med calvin kleins underkläder.