TRAINING TIME


Jag hade en tid för ca 1 år sedan då jag var sjukt duktig och stod på gymmet 5 dagar i veckan, ibland blev det 2 pass om dagen - Cardio samt styrketräning. Jag kände mig så sjukt nöjd med mig själv och älskade hur kroppen förändrades på väldigt kort tid. Kände mig alltid bra i alla kläder jag satte på mig och märkte hur man blev piggare och mer energisk. 
 
Tyvärr drabbades jag av en svår yrsel. Fick uppsöka akuten vid ett tillfälle då jag inte kunde ställa mig upp ur sängen på närmare 4 veckor. Man kunde inte hitta något fel, men man antog att det kunde ha med mina kristaller att göra. Jag tror att det antingen är kristallsjukan jag har då jag lätt blir snurrig, men det kan också ha varit så att jag var väldigt spänd i axlarna, och när jag skulle göra squats med skivstång så belastade jag axlarna för mycket och blev därför snurrig. 
 
Hur som helst så kom jag ur mina träningsrutiner pga. yrseln (något jag ångrar stark). Nu känner jag mig väldigt pepp igen på att träna. Vill betala ett nytt medlemskap och satsa hårt på att hålla kroppen i form. Jag får helt enkelt tänka lite mer på hur jag tränar mina axlar den här gången och inte belasta dom, kanske fokusera på lite andra övningar som ger samma resultat utan att behöva belasta axlarna. Ska kolla upp medlemskap på Nordic wellness igen och hoppas jag ska trivas bättre den här gången.
 
Blir att leta lite nya roliga träningskläder :)