TRÖTTHETEN TAR LIVET AV MIG IDAG

Ni anar inte hur trött jag varit idag, och då menar jag verkligen T R Ö T T. Har gått runt som en zoombie hela dagen. Det var förs nu på kvällen som jag fick lite energi och myste till det i lägenheten. Men som ett brev på posten fick jag magkatarr .. Typiskt! Just nu känner jag hur låg min energi är, vill bara ligga i sängen och inte behöva kliva upp. Att umgås med människor just nu är det SISTA jag vill göra. Får bita mig i underläppen i morgon och stå ut under förmiddagen, sen blir det all alone resten av veckan.
 
Har i alla fall tänt upp ljus och myser med äntligen hemma på TV (riktigt höstkväll). Älskar by the way att vi ställde om klockan här om dagen. Nu blir det mörkare lite tidigare på kvällen och jag tycker det är så sjukt mysigt när man kan tända upp ljus i hela lägenheten. Men om några månader kommer man garanterat vara trött på mörkret och längta efter våren och sommarens ljusa dagar. Huuuur som helst.. nu ska jag fortsätta titta på tv och sedan spraya håret med torrschampoo
 
#1 - - Denise Taylor:

Det torrshampoot var min räddning idag kan jag ju säga! Älskar verkligen det!

Svar: Ja det är super att använda.. älskar också det torrschampoot ♥ Hoppas allt är bra med dig.
Jellica